Tuesday, November 9, 2010

yang chantek

salam.....
lama nyer tk update blog.... sampai kan list kisah aku nih dh tunggang langgang dah nih.....
tp mmg aku tunggang langgang dh dari dulu.. sejak kerja kat kedah nih..... mengajar kat kolej rasanya jawatan nih trlalu hebat bagi seorang yg bernama aku. Tp lega lah sebab aku nih bidang seni.... seni itu indah- ibarat nama team bola sepak kami kat USM dulu....(rindu giler kat kawan2 USM) ... seni adalah kita..... dgn seni aku bleh wat ape2 pon dalam hidup... contohnya bg asigment kat budak2 nih pon bebas...yg penting kreatif... so..mmg sesuai lah dengan jiwa kesenian ku nih heeeee....lgpon seni nih best..hari2 kita akan wat benda yg berbeza... betul tak.

tk hepy ke kerja anda??? alaaaaa... kalau ikut kan nk btul2 hepy mestilah time kita kecik2 dulu kan.... hepy jek hari2..... hari2 tk keluar duit... hari2 dapat mkn free.... hari2 bergumbira....hari2 ngn family.... huhu... tp sekarang.

nk bayar PTPTN laaa..(  aku baru sekali bayar huhu..) nk bayar keta...kumpul duit nk kawin... kumpul duit nk bg kat parents( kalau rezeki lebih laa bulan tuh..huhu..) tu belum campur untuk bersuka ria lg tuh.nasib baik laa aku hepy dgn kerja aku walaupon gaji tk seberapa.....yg penting kita kena hepy walau ape pon yg kita wat.... (wat menda baik laaa maksud aku yek)...

so...aku hepy dgn keadaan sekarang....


1 comment: