Friday, May 28, 2010

daun 8 luv


~tingkatan 1-3
askum korng2 semua... ape habaq....
ni aku nk smbung crita kecik2 aku laaa....dh lama rasanya tk crita kat korng kan crita aku time sekolah2 dulu...
emm..kisah nye selepas peristiwa rindu 2 minit tuh..
kat sekolah nih kami de macam2 perangai cikgu..yg disukai..yg di benci dan yg di anti.....of coz laa cikgu yg aku suka ialah cikgu pendidikan jasmani aku sbb bleh main bola puas2 smpai kadang2 tuh trlebih masa pon ader..bila msk kelas mcm2 laa alasan trsedia...anyway kalau korng nk tau kami budak laki mmg ambik masa nk salin baju laa nk lepak2 minum laa bru lah msk kelas...siap p mandi tuh kat tandas asrama... mandi ramai2 hahahahahahaa.............

ok2...sebelum tu aku nk bgtau korng yg aku nih dulu ramai giler geng... geng budak sekolah.. sebab aku jd pengawas tingkatan 2 dan 3 tau... ape2 masalah dan tukang backup aktiviti rakan2 ialah aku... psl tuh diorng rapat ngn aku.. kiranya salah guna kuasa lah nih...time spot check ke..time dtg lewat sekolah ke.. time spot cek tiap2 kelas paling best..huhuhu... kelas lain mcm2 cd kami rampas..bila time kelas aku clear jek... dijamin bersih..(sbb semua brg bukti di sembunyi kn)

mmg best bl wat jahat...tp berpada2 laaa..jgn sampai susah kan org...
tp tingkatan 1 aku mmg dh susah kan org.... aku geram kat sorng kawan aku nih.. die beli kreta dashyankuro aku...alaaa....kreta mini yg isi bateri tuh...famous laa time tuh.die bl kreta aku tp duit tk bg2 pon.. lama giler.. so time rehat aku ajak 4 org kawan aku p pukul die.. alaaa pukul budak2 bkn sakit pon..setakat tunjal ngn kaki tuh cam gigit semut jek laaa..
tp yg tk best nye pukul gitu2 jek tp kene pangil p jmp pengetua laa plak... tp time tuh aku blum pengawas lg.. form 1.. kena sebat punggung laaa...dh laa pengetua nih kenal mak ayah aku huhuhu..

kesian jgk kwn aku nih kene pukul...dh laa aku pon slalu p lepak kt umh die.kenal mak ayah die..
arghhh..peduli ape aku..yg penting duit aku dpt... duit tu ibarat nyawa aku tau sbb nk bli kreta mini baru nnt.
lepas kene sebat kami kene saling bersalaman dn minta maaf..alaaa tkpe lah..maafkan je lah

haaa tu crita aku membelasah org... nie crita aku di belasah plak... bila aku jd pengawas ramai yg suka ngn aku dn ramai yg tk suka aku..biaselah aku kan lindungi kroni2 aku jek.
aku boleh di kategorikan sbgai seorng yg bijak jgk laaa..dan sentiasa wat yg terbaik utk diri aku.
satu hari nih aku marah kawan sekelas aku sendiri sbb bising dan berlagak.. sampai kan aku geram giler lalu aku p tumbuk die...trsilap skill berlawan hinggakan aku plak di tumbuk ..dalam kelas plak tuh..hampeh btul.. semua awek2 dlm kelas tuh tgk kami bertumbuk.malu aku bila kalah...especially di depan awek2..trmasuklah awek yg aku rindu 2 minit tuh.kami berhenti bila penat jek pastu duduk kt tmpat msing2..tp mmg aku tk puas hati sbb aku kene blasah teruk.

bibir darah laaa tp bila kejadian camtu brlaku bru aku tau... kawan time ssh mmg ssh nk cri..walaupon die rapat ngn kita tp bila kes2 tertentu kita ttp akn ditinggalkan.
semenjak dr hal tuh aku dh makin buas....tk brape nk ikut praturan dan brgaul plak ngn geng2 kwn yg belasah aku tuh..kami ponteng..dan sentiasa menjelajah tiap2 kelas utk membuat onar..buat onar tuh mksudnya p jalan2 ke kelas2 kwn yg lain dan lepak2 sambil mengacau pompuan heeeee...kacau jek bukan dapat pon

daun terup 8 love...
al kisah daun terup yg tk brape best tp ingat smpai bila
kelas 3taat.... kawan aku bwk daun terup masuk kelas pastu main ramai2.... aku sebagai pengawas sepatutnya aku rampas...paling koman pon aku p report cikgu tp aku p join main sekali... mmg luck aku sbb aku menang jek dr tadi....tgh syok2 aku memangkah daun kwn2 aku tiba2 cikgu disiplin kt belakang aku ... siap die bg chance aku pangkah daun dulu pastu p naik bilik die ramai2..... kantoi bodoh jek aku.

kami naik ke bilik cikgu nih dan beratur.... daun terup di rampas dn disusun kat depan kami.. tgk pada luck kami laahh...kalau sy cabut daun terup 2..kene sebat 2 kali jek...kalau kene daun King atau Queen kene 15 kali.... aku yg bodoh nih pon tnye laaa.... 'camne kalau daun 'sad' cikgu...tk kene rotan laah yee.... die jwp...'20 kali'....wah....mmg tk selamat lah kami.

turn aku..bismillahhirrahmanirrahiiimm....fuh! aku kena daun lapan....lapan cinta atau 8 love..hahahaha... sikit jek kene huhuhuhu...tapi.......'memandangkan anda pengawas sebatan adalah 2 kali ganda..'
paaaaaaaaaannnggggg................................16kali ( berbirat punggung aku )

itulah cinta punggung aku.... daun 8 love..muuuuuahhh kat kamu....~

aku yg terkini....bersama ngn anak kakak yg comel bangat....
pesanan aku~yg jahat sederhanakan yg baik segerakan.:-)

No comments:

Post a Comment