Thursday, May 20, 2010

sekarang (21 may 2010-12:31 pagi)

selamat malam semua........ hanya ingin mengkhabarkan betapa perbagainya kisah hidup kita pahit dan manis... tp best ape sbb dapat nikmati segalanya.. bkn semua org dapat rasa benda yang sama... ader yg kekal ader yg tidak... tp sekurang nya kita ttp ader..... tp ini adalah kisah aku sekarang... kisah dgn rakan dan teman... malam nih aku tk ngntuk sbb dah tdo dr petang td sampai pkul 10.. ter skip solat maghrib aku tau.. tp dah ganti dh tadi.... ader 20 perkara dlm hidup aku~ 1.kereta..2.teman.. 3.reunion...4.kerja tetap..5.duit cukup utk family..6.rumah sendiri..7.masa..8.ilmu..9.iman..10.tunang... yg sepuluh lg nnt2 lah ek... sekarang bru selesai 1 dan hampir2 nk msuk 2... wish me luck ekk..... kereta dah dapat heeee.... kawan2 semua termasuk lah student2 sentiasa ader disisi... nnt sape2 yg baca blog nih pon adalah kwn aku jgk...heee ..~ bersambung

4 comments:

  1. adoi yai,,,,,,skit je kew citer mlm ni,,,,,lma owang tunggu aw,,,nk tau selanjutnya pe jdi ni

    ReplyDelete
  2. owh...hahaha...nanti ek sbb nk diselang selikan dgn crita dulu dan sekarang.... takut nnt korng bosan plak asyik crita kisah lama jek kan

    ReplyDelete
  3. oooooo.....ye kew,,,ok2 karang la panjang2 ckit leh bca bnyak ckit

    ReplyDelete
  4. oit..best gak bca blog cik yus ni..huhu:)<3

    ReplyDelete